Do roboty i z powrotem

Piątek, 22 czerwca 2018 · dodano: 08.07.2018 | Komentarze 0

Ożarów - Warszawa
CAD: 73

Zastanawiałam się po wczorajszym jak zareagują moje mięśnie na kolejne extra obciążenie dzień po. I okazało się, że po krótkiej rozgrzewce i przełamaniu pewnego dyskomfortu pracowały tak jak powinny. Śmiem powiedzieć nawet, że w dniu dzisiejszym te nogi pokazały na co jest stać, co widać było wyraźnie podczas pokonywania kolejnych podjazdów - gdzie o dziwo prędkości były podobne do tych wczorajszych. Zatem różnica w sile i wytrzymałości była/jest mniej więcej podobna. To dobrze, bo za moment na Zlocie te nogi będą musiały pracować parę dni z rzędu i wówczas umiejętność szybkiej regeneracji będzie niezbędna.
W końcu pozbyłam się lichego lusterka wsadzanego w rączkę kierownicy. Coś w nim było widać, ale głównie była to tylna lewa sakwa. Albo smród już próbujący ustawiać się do wyprzedzania albo już mnie wyprzedzający. Tak więc kupiłam najzwyklejsze metalowe lusterko na kierownicę i po zamontowaniu wreszcie widzę wszystko co mam za sobą, bo lustro wystaje ponad sakwę i moje ramię i fotelik. 15 złotych a tyle radości ;) Przy okazji montażu wreszcie pozbyłam się też resztek mocowania starego badziewia, które się wzięło i urwało kilka tygodni temu.