Do roboty i z powrotem

Wtorek, 5 czerwca 2018 · dodano: 08.07.2018 | Komentarze 0

Ożarów - Warszawa - Komorów - Pruszków - Ożarów
CAD: 72

Muszę przyznać, że treningi robią swoje. Jest power, jest wytrzymałość, pojawia się siła. Dzisiaj na Łopuszańskiej, prędkość podjazdu 18-18 km/h. Na Marynarskiej 22 km/h i to bez siłowania nawet. W drodze powrotnej na wiadukciku nad WKD w Pruszkowie - 26 km/h. Wiadukt nad torami kolejowymi - 18 km/h. Wiadukt nad A2 kilka kilometrów dalej - 16 km/h. Co ciekawe również na Żbikowskiej za Pruszkowem w kierunku na Ożarów, mimo wiatru i nachylenia terenu - byłam w stanie pociągnąć 24-26 km/h. Ponadto okazuje się również, że całą drogę poza podjazdami jestem w stanie jechać na S2 czyli w normalnym, zakresie pracy. Brakuje mi jeszcze wytrzymałości powyżej S2 na S3. Po osiągnięciu pulsu 155 i wyżej pojawia sie zadycha no i jest po ptokach. Nie ma też już problemów z ruszaniem ze światel itepe. Jest siła niezbędna do popchnięcia, rozkręcenia i przyspieszenia. Ciekawostka: 20/100. 100bpm przy 20 km/h jest już osiągane, czyli mój power jest na co najmniej tak dobrym poziomie jak kilka lat temu :)
Sądziłam, że średnia będzie normalniejsza, ale niestety debile w smrodzikach na Marynarskiej jak zwykle robią co mogą aby zakorkować skutecznie tą ulicę. Włącznie z czterema zaffoodofffcamy w tirolotach, którzy chyba oślepli i nie zobaczyli kilku znaków, a i zapomnieli, że to jest MIASTO, środek MIASTA a nie wieś i tu TIRoloty nie powinny się pchać. A czepiam się - bo mogliby jednak nie zajeżdżać nerwowo drogi i wpuszczać bo i tak na kolejnych światłach będę daleko przed nimi :P