Info
Ten blog rowerowy prowadzi Katrinam z miasteczka . Mam przejechane 35541.45 kilometrów w tym 56.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.79 km/h i się wcale nie chwalę.Suma podjazdów to 3363 metrów.
Więcej o mnie.
Moje rowery
Wykres roczny
Archiwum bloga
- 2024, Listopad4 - 0
- 2024, Październik11 - 0
- 2024, Wrzesień11 - 0
- 2024, Sierpień12 - 0
- 2024, Lipiec17 - 0
- 2024, Czerwiec19 - 0
- 2024, Maj13 - 0
- 2024, Kwiecień9 - 0
- 2024, Marzec13 - 0
- 2024, Luty10 - 0
- 2024, Styczeń1 - 0
- 2023, Grudzień5 - 0
- 2023, Listopad8 - 0
- 2023, Październik12 - 0
- 2023, Wrzesień10 - 0
- 2023, Sierpień13 - 0
- 2023, Lipiec12 - 0
- 2023, Czerwiec12 - 0
- 2023, Maj14 - 0
- 2023, Kwiecień11 - 0
- 2023, Marzec15 - 0
- 2023, Luty8 - 0
- 2023, Styczeń4 - 0
- 2022, Grudzień8 - 0
- 2022, Listopad15 - 0
- 2022, Październik15 - 0
- 2022, Wrzesień7 - 0
- 2022, Sierpień8 - 0
- 2022, Lipiec13 - 1
- 2022, Czerwiec8 - 2
- 2022, Maj11 - 0
- 2022, Kwiecień7 - 1
- 2022, Marzec3 - 0
- 2021, Listopad4 - 0
- 2021, Październik11 - 0
- 2021, Wrzesień10 - 0
- 2021, Sierpień16 - 0
- 2021, Lipiec11 - 0
- 2021, Czerwiec11 - 0
- 2021, Maj14 - 2
- 2021, Kwiecień7 - 0
- 2021, Marzec4 - 0
- 2021, Luty3 - 0
- 2021, Styczeń1 - 0
- 2020, Listopad2 - 0
- 2020, Październik6 - 0
- 2020, Wrzesień6 - 0
- 2020, Sierpień7 - 0
- 2020, Lipiec9 - 1
- 2020, Czerwiec12 - 6
- 2020, Maj11 - 3
- 2020, Kwiecień13 - 5
- 2020, Marzec15 - 4
- 2020, Luty13 - 3
- 2020, Styczeń2 - 0
- 2019, Grudzień2 - 0
- 2019, Listopad7 - 0
- 2019, Październik18 - 2
- 2019, Wrzesień12 - 0
- 2019, Sierpień18 - 0
- 2019, Lipiec13 - 2
- 2019, Czerwiec13 - 2
- 2019, Maj19 - 0
- 2019, Kwiecień7 - 0
- 2019, Marzec6 - 1
- 2019, Luty3 - 0
- 2018, Grudzień2 - 0
- 2018, Listopad14 - 0
- 2018, Październik18 - 0
- 2018, Wrzesień7 - 0
- 2018, Sierpień16 - 2
- 2018, Lipiec12 - 1
- 2018, Czerwiec13 - 0
- 2018, Maj18 - 0
- 2018, Kwiecień17 - 0
- DST 18.42km
- Czas 00:45
- VAVG 24.56km/h
- Aktywność Jazda na rowerze
Z roboty do domu
Środa, 30 maja 2018 · dodano: 08.07.2018 | Komentarze 0
Warszawa - Ożarów
AVG: 24.32 km/h
MAX: 45.15 km/h
CAD: 73
Wpis
jest oddzielny, ponieważ to są jedyne dane z licznika jakie posiadam z tego dnia. Niestety ale
rano okazało się, że przewód od czujnika przy kole poszedł się wziął
i połamał. Także poleciałam na Stravie z której dodałam poranny
przebieg.
Start to wiadomo, Po(d)stępu - megakorek, kierowcy i
kierowczyki, każdy się wciska jak tylko może. I to mimo iż jest już
18:20 czy nawet wpół do 19. Marynarska - spokojniej, ale przede mną 2
przegubowce, a jak zostały już z tyłu to znowu problem bo na pewno będą
wyprzedzały a raczej nie mają gdzie... Podjazd na stopniowym szybkim
redukowaniu biegów, ostatecznie na 2 biegu. Po drodze wnerw, bo jakaś
chińska ****** wymyśliła ograniczenie głośności w telefonie. Biedna,
pewnie nigdy nie trzymała w rączkach słuchawek co nie mają 4-8 Ohm
oporności ale 64... :P Wiadukt na Łopuszańskiej poszedł jako tako,
również ostatecznie na 2 biegu, ale czuć, że dałoby się i więcej. Na
Kleszczowej znowu spotkanie II stopnia z kierowczykiem, który wyprzedzał
za blisko Mazdą 6 z rejestracją z PO. Czyżby tam w Poznańskiem nie znali PoRDu? O
dziwo dogoniłam klienta przy skręcie w Bolesława Chrobrego:
- Ale ja nic nie zrobiłem!
= Wyprzedzał pan za blisko...
- To trzeba było jechać bliżej krawężnika!
Jasssssssssssssne. Podsumujmy:
- ślepota
- nieznajomość PoRDu
- brak kultury na drodze
Nic tylko zabrać prawko.
Wiadukt
pod torami we Włochach pokonałam mając >30 km/h. No po prostu nogi
zrobiły to co mi się spodobało. Na Dźwigowej dałam im więcej luzu ze
względu na sygnalizację i to, że nie musiałem się spieszyć ze zmianą
pasa ruchu na lewy do skrętu w Połczyńską.
Połczyńska i Poznańska - przelotowa od 32 do 35 km/h.
Jestem w lekkim szoku, bo takiej mocy się tak szybko nie spodziewałam.
Widać efekty po KaszbeRundzie. Zresztą na KR też nogi dawały nieźle
sobie radę co było widać na niektórych podjazdach.
Z czym problem?
Wydaje
mi się, że z siłą, której chwilami nie ma. Jest pewna wytrzymałość, ale
dopiero przy większych kadencjach. Z kolei starty są dość powolne. Ale
przyspieszenie idzie potem już zupełnie dobrze.