Do raboty i z powrotem

Środa, 23 maja 2018 · dodano: 08.07.2018 | Komentarze 0

Ożarów - Warszawa - Komorów - Pruszków - Ożarów
CAD: 71

Tam i z powrotem do roboty. Rano to wiadomo, megakorki, kierowczyki i kombinowanie jak sie by tu przedrzeć do Mordoru.
Z kolei po robocie - przewrócil mi się rower i czy tego chciałem czy nie - musiałem podskoczyć do Decathlona po nowe lusterko. Niestety, dużego wyboru nie mieli, więc zmuszona jestem jeździć chwilowo z lusterkiem montowanym w rączce na końcu kierownicy co nie daje mi za wiele widoczności z tyłu. Przy okazji zakupiłam również wkładki do butów oraz czapkę z daszkiem, bo czasami słońce nie daje żyć podczas jazdy.
Sama jazda - jako taka. Chociaż rano stopy musiały nauczyć się żyć z nowymi butami i szło im to tak jakoś nie do końca dobrze. Dopiero po południu jazda była lepsza, ale też przez kilka chwil odnosiłam wrażenie, że coś nie pasuje lewej stopy z ułożeniem jej na pedale. Jutro na wyjazd biorę stare buty z nowymi wkładkami (o ile te wejdą) i wtedy zobaczę co się lepiej sprawdza. Na pewno chcę uniknąć problemów w Kościerzynie podczas Kaszeberundy. Z kolei jeśli chodzi o moje przygotowanie - chyba jest coraz lepiej. Są kilometry gdzie mogę wskakiwać na ten 8 bieg i ciągnąć 30 i więcej, ale nie jest ich za wiele. Za to dzięki większej kadencji lepiej mi idzie jazda na podjazdach. Chociaż jeszcze mi na nich sporo brakuje. Zwłaszcza przedniej przerzutki, której się (samo) coś stało i muszę ją podregulować i ustawić.