Do Żyrardowa na Zlot EV - i nie tylko

Sobota, 5 maja 2018 · dodano: 08.07.2018 | Komentarze 0

Ożarów - Pruszków - Żyrardów - Sochaczew - Leszno - Borzęcin Duży - Ożarów
CAD: 71
[kadencja jest tylko od Żyrardowa]

Ten wyjazd planowałam od kilku dni, celowo wzięłam sobie 2 dni wolnego od roweru aby mięśnie miały czas odpocząć i się całkowicie zregenerować i oczywiście to przyniosło niezłe efekty. Jechało się nieźle. Może nie idealnie, może czasami brakowało jeszcze nieco poweru, ale zrobienie górki na 1(2) biegu na dużym blacie obecnie już wchodzi w rachubę. Nawet jak się zredukuję do małego blatu - wcale nie muszę jechać na największej zębatce z tyłu, czyli są zapasy wytrzymałości. Widać to po średniej jaką miałam do Żyrardowa - 25.0 km/h. Mimo iż wcale nie leciałam z największą możliwą prędkością przelotową bo tych jeszcze utrzymać nie mogę za długo. Jednak tam gdzie mogłam - 26-28 km/h było mimo wiatru, który co nieco utrudniał. W drodze z Żyrardowa do Sochaczewa ten sam wiatr przeszkadzał już znacznie mocniej, ale i tak górkę nad A2 pokonałam bez żadnych problemów. Trochę gorzej było na gołej, nieosłoniętej DK50 i nie za mocno to się poprawiło po wyjechaniu na DW580, którą ciągnęłam już do Leszna. Zauważyłam też, że mam więcej mocy przy przyspieszaniu, mogę częściej i szybciej wchodzić na kolejne biegi. Wreszcie - ostatnie 3 kilometry zrobiłam umykając przed jakimś pionowcem, który po wyprzedzeniu jego przeze mnie, koniecznie chciał udowodnić, że będzie szybszy. Nie był. Niestety dla niego, mimo zmęczenia byłam w stanie wejść na 30 km/h (zmierzone radarem na wjeździe do Ożarowa) i go zostawić z tyłu. Także zielony kolorek rowerku, super mega kadencja >100 wiele gostkowi nie pomogła ;)