Przez Nadarzyn prawie do Mszczonowa

Wtorek, 1 maja 2018 · dodano: 08.07.2018 | Komentarze 0

Ożarów - Piastów - Pruszków - Komorów - Nadarzyn - Grodzisk Mazowiecki - Błonie - Leszno - Umiastów - Ożarów
CAD: 69

Zgodnie z planem wyleciałam na dłuższą przejażdżkę "na południe". Czyli niestety z wmordewindem albowiem chciałam wracać z wiatrem. Do Pruszkowa i Komorowa było jako tako, trochę błądziłam, trochę naokoło, ale w końcu do Nadarzyna trafiłam, gdzie obrałam kierunek na DK8 chcąc dojechać wzdłuż niej do Mszczonowa. Niestety - Wujek Google nie wie, że DK8 jest w przeróbce na S8, jechać nie ma za bardzo jest gdzie i jak, co chwila jakieś mijanki, brak szerszej drogi niż jeden pas a o poboczu można tylko pomarzyć. Stąd nie chcąc wchodzić w drogę kierowcom zdecydowałam się na jazdę drogą techniczną - której jednak jako takiej nie było, poza nielicznymi kawałeczkami. Z kolei objazd drogami lokalnymi prowadził mnie praktycznie donikąd. W końcu mając jeszcze z 10km do Mszczonowa zdecydowałam się na odpuszczenie mu i ruszyłam do Grodziska. Już wtedy czułam zmęczenie, które jeszcze ignorowałam, a nawet lekceważyłam - waląc ile się da na podjazdach, aby zmęczyć mocniej mięśnie i pobudzić je jeszcze bardziej do pracy. W rezultacie do Błonia dojechałam lekko padnięta, ale nadal mi było mało, więc przejechałem przez to miasto prosto do Leszna aby nabić jeszcze kilka kilometrów. I w końcu mając już wiatr za sobą, lecąc do Ożarowa zaczęłam odczuwać jaki wysiłek włożyłam w ten cały dzisiejszy wyjazd. Czuję kolana, mięśnie też się skarżą na bolesności, kiepsko się chodzi po schodach. Po prostu ponownie dotarłam do limitu.
W trakcie jazdy, ze względu na dużą temperaturę wykorzystałam 5 izotoników, w tym 1 bezcukrowy. Dobrze, że tyle ich miałam ze sobą i nie musiałam zaopatrywać się w Święto Pracy na stacjach w dodatkowe picie.