Rozbiegowo

Poniedziałek, 30 kwietnia 2018 · dodano: 08.07.2018 | Komentarze 0

Ożarów - Umiastów - Babice - Ożarów
CAD: 78

Wyjazd na Spezi mógł mnie pozbawić paru treningów, dlatego też na Parkour testowałam co się dało i ładowałam w pedały ile tylko mogłam, aby przypomnieć nogom, że za moment wolnego wcale nie będzie i odpoczywać powinny tak, aby być gotowe do kolejnych wojaży. I dzisiaj po powrocie dostały taką rozbiegową traskę dookoła komina, raptem 20km dla przypomnienia co i jak.
O dziwo początek był niezły. Całkiem dobre przyspieszenie, szybkie pojawienie się bólu jak za poprzednimi razy - i równie szybkie jego zniknięcie. Na liczniku - ~30 km/h i to w minutę po rozpoczęciu jazdy. Szybko - może nawet za szybko, ale dobrze mi sie kręciło. Dopiero kiedy ciągnęłam już z powrotem okazało się, że wmordewinda miałam jednak nie z zachodu jak sądziłam, ale z południa. Jednak nie przeszkodziło mi to w skutecznym i szybkim pokonaniu trasy. To najlepszy AVG na tej trasie w tym roku - także postęp jest.