Do roboty i z powrotem

Piątek, 13 kwietnia 2018 · dodano: 08.07.2018 | Komentarze 0

Ożarów - Warszawa - Ożarów
CAD: 68

Po raz pierwszy w tym seoznie wybrałam się do roboty na rowerze. W dodatku z wmordewindem i to takim, że chwilami ciężko było wyciągnąć więcej jak 20 km/h. Ale jakoś przędłam i mimo obaw o to co się będzie działo na Marynarskiej przy wjeździe na Mordor - dojechałam szczęśliwie do celu. Niestety przy wjeździe do roboty jakiś mundrzejszy nie zatrzymał się przed automatem wydającym bileciki parkingowe, zaczął cofać, ja w obawie przed staranowaniem przez niego - również... No i BUM. Babce z tyłu pękł zderzak pod naporem mojego rowerka... Po prostu... No nie, nie będę nawet tego komentować.
Ponadto po tych 18 kilometrach już czułam nogi, kolana też zaczęły się skarżyć - zwłaszcza na wzniesieniach na których tak jakby brakowało mi jeszcze jednego biegu. I faktycznie dopiero po powrocie do domu sprawdziłam i okazalo się, że przerzutka nie schodzi do samego końca a ten 1 bieg to de facto 2. A więc czeka mnie regulacja.
A jeśli chodzi o powrót - było znacznie lepiej, przelotowe już normalne, tylko problemy z ruszaniem i na wzniesieniach. Brak mocy... Bo i skąd mogę wziąć więcej mocy skoro mam początek sezonu i startuję z 2 biegu :]