Spacerkiem dookoła komina

Niedziela, 8 kwietnia 2018 · dodano: 08.07.2018 | Komentarze 0

Ożarów - -Topolin - Zielonka - Ożarów
CAD: 74

Dzisiaj również ostro wiało z południa, a ja jakby nie do końca świadoma tego poleciałam ponownie trochę na północ, w kierunku na Umiastów i Topolin. Jechało się nieźle, zwłaszcza jak sobie wsadziłam słuchawki do uszu i skupiłam się na wszystkim poza samą jazdą. Ale i tak po kilku kilometrach zaczęłam zauważac, że moja prędkość wcale nie jest znowu taka mała. Momentami sięgałam znacznie ponad 28 km/h. Zwłaszcza pomiędzy Umiastowem a Topolinem dosięgałam nawet 35 km/h, ale to wszystko oczywiście dzięki wiatrowi w plecy. W kierunku na wschód było już nieco gorzej, wiatr zaczął nieco przeszkadzać, ale to co poczułam po skręcie na południe - to moje. Brak wytrzymałości szybko zredukował mnie z 22 do 19 km/h. Co oczywiście wpłynęło na średnią, która wcześniej była na poziomie 25 km/h...
Na koniec, kilometr przed domem poczułam, że łańcuch coś jakby tarł o coś, a potem 250m przed chatą poczułam jak coś mi łańcuch nie chce iść, zatrzymałam się, patrzę a tam rurka prowadząca łańcuch powracający do przerzutki cofnęła się znowu gdzieś pod siedzenie. Nosz... "Znowu" - ponieważ miałam ten sam problem już podczas jednego z maratonów w poprzednim sezonie. Naprawa to kilka sekund, ale jednak zmusza do stanięcia i wyciągnięcia rękawiczek. Muszę się temu przyjrzeć.