Sprawdzenie się

Wtorek, 10 lipca 2018 · dodano: 10.07.2018 | Komentarze 0

Ożarów - Macierzysz - Warszawa - Ożarów
CAD: 74

W zasadzie to powinno być rozruchowo, ale jakoś wolę to nazwać sprawdzeniem się bo chciałam zobaczyć jak mi w ogóle to idzie. No i szło dziwnei, bo z wmordewindem miałam 23-24 km/h a bez niego mając go za plecami dochodziłam spokojnie do 31-32 przelotowej. czyli tak jakby w miarę w normie. jednak te pierwsze kilkanaście minut w jeździe pod wiatr spowodowało, że zaczęłam mieć duże wątpliwości co jest grane, czy na pewno mi tak kiepsko idzie, czy rower szwankuje, czy to wiatr czy co? Aż stanęłam i sprawdziłam koła czy aby nigdzie o nic nie ocierają.
Kluczowe było jednak pokonanie wiadukut nad S8. Jak go zobaczyłam to... no tak mi się kiepsko zrobiło. Ale chciałam jechać dalej więc zaczęłam na niego wjeżdżać i wjeżdżać... No i bez specjalnej napinki na szczycie i podczas podjazdu miałam 16-17 km/h z tętnem 144 takze teges. Jest bardzo dobrze biorąc pod uwagę moje wcześniejsze lata i starania.
Wracałam po Poznańskiej. Przed samym Ożarowem jest taki krótki odcineczek gdzie kiedyś na Zółtku miałam ledwo co 25-26 km/h a momentami "asz" 28. Obecnie, dzisiaj bez żadnego spinania się - 32 km/h. I oczywiście na uliczce pod domem 41 km/h ale tętno to ja potem miałam już 166.... Słabo z tymi przyspieszeniami u mnie. Muszę poćwiczyć interwały.
Mam nadzieję, że w sobotę uda mi się pokonać podjazd Gniewino bez żadnego przystanku :)