Odchudzająco

Piątek, 10 sierpnia 2018 · dodano: 10.08.2018 | Komentarze 0

Ożarów - Borzęcin - Babice - Mory - Bronisze - Ożarów
CAD: 73
Traska: [potem]

Średnia mówi, że jest niby dobrze, ale to co czułam schodząc z roweru mówi wręcz coś przeciwnego. Jest ŹLE. Znowu rozpieprzyłam SA, znowu mnie boli, znowu czuję się jak wyżęta gąbka. Puls podczas jazdy od 120 do 140 a po kilku kilometrach spadł do 120 i nie chciał wejść dalej w górę. Dopiero jak mocniej cisnęłam, to coś tam rosło, ale było nie do utrzymania przez dłuższy czas.
Także mimo iż chce - a bardzo chcę - rowerek idzie w kąt na tydzień. Muszę odpocząć od niego. Moja noga chce odpoczynku, a organizm chyba znalazł się znacznie poniżej moich nominalnych możliwości fizycznych. Totalne przetrenowanie. Widać to zresztą po tym co wyczyniałam w nocy pustosząc tabliczkę czekolady. Moje wnętrze dopomina się o węglowodany.
Tak więc - pas.
Nie wiem ile to potrwa, ale dojazd rowerkowy do Czech stanął pod bardzo dużym znakiem zapytania. Niestety - a baaaardzo chciałam tam dojechać na kołach rowerowych a nie smrodem.