Sprawdzenie FWD ZOX

Poniedziałek, 20 sierpnia 2018 · dodano: 20.08.2018 | Komentarze 0

Ożarów - Macierzysz - Ożarów

Po dłuższym przenoszeniu gratów z Tribana na FWD udało mi się zająć miejsce 30cm nad ziemią i ruszyć przed siebie. testowo, czyli jeszcze bez smartfona na kierownicy, aby słyszeć co tam się dzieje z napędem. Dzięki temu udało mi się wykryć linkę od przerzutki wchodzącą między szprychy. Potem jeszcze coś strzelałó, ale w końcu samo przestało i nie wiem co to było.
Jeśli chodzi o FWD... Za bardzo ma podniesione oparcie i się nie za bardzo mieszczę z pampuchem, co uniemożliwia mi wydobycie z siebie pełnych możliwości płuc, które są nieco ściśnięte. To muszę zmienić i to koniecznie, bez tego ani rusz.
Stabilnośc roweru - po zmianie bagażnika jest bardzo fajnie. Aczkolwiek w prowadzeniu to jest inna bajka niż Hurricane - wymaga wbudowanego systemu Fly By Wire ;) Jednak po "załadowaniu programu FWD ZOX", prowadzi się go calkiem fajnie. trzeba tylko pamietać o ograniczeniach wynikających z większego promienia skrętu (przegubowce przy FWD są bardzo zwrotne i szybkie w tych manewrach).
Prędkość? Podobna do Hurricanea, ale wydaje się być szybszy - bo mniej podatny na wmordewind. Wysokość robi swoje.
Osiągi dzisiaj były takie sobie, bo oszczędzałem lewe kolano, które daje mi się we znaki, pewnie po Tribanie.