Treningowo nieco dalej

Niedziela, 2 września 2018 · dodano: 02.09.2018 | Komentarze 0

Ożarów - Sochaczew
Trasa: https://ridewithgps.com/routes/28505975

Zgodnie z grubymi planami na za dwa lata, wzięłam się za większe jeżdżenie i tak jak wczoraj miałam odpoczywanie po tygodniu i czułam się kiepsko po piątkowych przejazdach - tak dzisiaj wyjechałam nieco dalej. W planie minimalnym było ze dwadzieścia, może i z pięćdziesiąt kilometrów. Ale że dobrze mi szło to dojechałam siobie do Sochaczewa i zaczęłam szukać drogi powrotnej, ale chciałam ominąć chociaż częściowo DK92. I przez to wleciałam na jakieś lokalne, gdzie na wertepach jednej z nich znowu zerwała mi się rolka łańcucha prowadzącego a przy okazji ucierpiało moje lewe Ścięgno Achillesa, które ostatnio dawało mi się we znaki. Na szczęście nic więcej w rowerze nie poleciało i po naprawie mogłam pojechać dalej. Dobrze, że wożę ze soba trytytki, bo inaczej by było kiepsko. I to bardzo kiepsko. Ale i tak SA ucierpiało na tyle, że dalsza jazda stała się bardziej problematyczna. A jakby tego było mało od 6x kilometra jechałam bez tylnego oświetlenia bo padły mi bakterie w obu KLSach :] A ja ani powerbanka, ani przejściówki z mikro na mini. Wreszcie przed wyjazdem na DK92 (TIRoloty i takie tam) zdecydowałam się - przemontowałam przednią lampkę z Cree na tył, kierując ją w dół, na asfalt. Niech mruga. A że mruga mocno, to i kierowcy powinni coś widzieć, co ich zainteresuje i zwolnią. A przede wszystkim nie rozjadą.
Wnioski?
Na przyszłość tabletki przeciwbólowe a i musowo powerbank z przejściówką i kabelkiem. Pakiet elektryka niestety.