III wycieczka na Zlocie w Czechach w Veseli n Luznici

Sobota, 8 września 2018 · dodano: 08.09.2018 | Komentarze 0

Veseli n Luznici - Treboń
CAD: 68

Kolejny wypad po czeskiej krainie za nami. Było tak sobie, zwłaszcza z powodu SA, które znowu zaczęło mnie boleć. I swoje dokładali Czesi, którzy pokazywali jak bardzo nie umieją jeździć w grupie... I te ich: "AUUTO!!! AUTOOO!!!". I wszyscy uciekają na prawą stronę, mimo iż szerokość jezdni to 4-5 metrów i można by dalej spokojnie jechać parami. I dalejże gwałtownie hamować przed Czechem, co nie używa lusterka, nie patrzy czy może zahamować i zjechać. Nie wiem jak, ale u nas na Zlotach wygląda to nieco sprawniej.
SA nie dało mi spokoju prawie do końca przejazdu. Poza tym od rana przeziębienie mnie brało - gardło bolało i się średnio nadawałam do jakiejkolwiek jazdy. Chociaż i tak obserwuję, że moja przelotowa na płaskiej może być i jest nieco większa niż innych. Oceniam to na poziom: rowerzystka+, ale ten plusik to jednak znaczy coś więcej. Stać mnie na lżejsze pokonywanie wzniesień - a tu w Czecach wiadukty robią chyba dla pojazdów z dinozaurami ;)
Nie wiem co dalej z tym SA. Chyba jednak ortopedau mnie czeka.