Z Pomiechówka do Nowego Miasta i z powrotem

Pomiechówek - Nasielsk - Nowe MIasto - Świercze - Nasielsk - Pomiechówek
CAD: 69
Traska: https://ridewithgps.com/routes/28777328

Jako iż moje rejony Ożarówkowe są już przeze mnie objeżdżone - wybrałam się juz po raz trzeci do Pomiechówka rozjeżdżać się dalej i przygotowywać do nowego sezonu. W Pomiechówku wybrałam wstępnie Nasielsk, z którego jednak nie skoczyłam do Pułtuska, lecz w kierunku na pólnocnuy zachód - jak się okazało do Nowego Miasta. Chociaż planowałam jeszcze Ciechanów, ale to już by było nieco za daleko. Z Nowego Miasta miałam przeskoczy do Pułtuska, aby sobei walnać coś ponad setkę ale zimno zrobiło swoje. W sumie to nie tyle co zimno ile to, że za późno zaczełam się przebierać jak i spodnie długie jakie wybrałam były takie letnie, a nie jesienne - te zostawiłam w smrodzie. Jednak po rozruszaniu się byłam w stanie jechać dalej aczkolwiek czułam, że na tych góreczkach nie idzie mi to najlepiej. Trochę też lewa noga dawała mi się we znaki. Do Pomiechówka dotarłam przed dwudziestą i kiedy spakowałam się i wsiadłam do smroda od razu doceniłam to ciepełko w środku. Czyli też trochę się wychłodziłam tą jazdą - bardziej niż myślałam.
Temperatury wskazywane przez licznik - od 22 do 14.7^C. Czyli w zasadzie niby nie zimno, ale jak się jedzie z wmordewindem to jednak czuć chłod.