Pomiechówek i okolice

Niedziela, 14 października 2018 · dodano: 14.10.2018 | Komentarze 0

CAD: 66
Traska: https://ridewithgps.com/routes/28781350

Miałam nadzieję dzisiaj na coś więcej, szykowałam się na conajmniej tyle samo cow czoraj. Nawet wziełam - nie zapomniałam - kask. I co z tego, jak rowerek zaprotestował. A dokładniej to coś z napędem. Dziwnie strzela mu przerzutka przy zmianie biegów - o tym wiedziałam już nieco wcześniej i dawalo się to jakoś przeżyć. Niestety dzisiaj doszło do tego jakby wstrzymywanie łańcucha mniej więcej pośrodku kasety i jakby chrobotanie łańcucha o coś. Ale o co? Kilkakrotnie zatrzymywałam się i sprawdzałam na kucanego co to jest, ale nic nie wykryłam. W pewnej chwili miałąm wrażenie, ze przy mocniejszym depnięciu w pedał, po prostu rozerwę łańcuch a przy tym coś jeszcze uszkodzę i dopiero będzie powrót do smroda na piechotę.
Do tego doszedł jeszcze ból karku. Ale to już po troszę pochodna długiego niejeżdżenia no i wsadzenia z przodu starej opony - Kojaka - który troszkę podwyższył mi przód. Trzeba będzie podnieść nieco oparcie fotelika i wymienić oponę z tyłu na drugiego, nowego już Kojaka. Przyda się na jesieni na mokrym.