Z Pomiechówka do Nasielska i z powrotem nieco naokoło

Pomiechówek - Nasielsk - Nuna - Pomiechówek
Traska: https://ridewithgps.com/routes/28818371
Rower: FWD ZOX

Po wczorajszym jakoś nie miałam specjalnych chęci aby jechać jeszcze gdzieś, ale jakoś tak mi się nagle zachciało kiedy wyjrzałam przez okno i zobaczyłam piękne słoneczko na niebie :) Przecież to aż szkoda nie wychodzić na zewnątrz z rowerkiem :D
Zatem wsiadłam w smroda i tak jak wczoraj zajechałam pod szkołę. Na szczęście mimo niedzieli było gdzie zaparkować i w ciagu kilku minut byłam gotowa do jazdy. Oczywiście po wczorajszej wycieczce nogi udawały drewniane i nie chciały za bardzo ciągnąć, ale po przejechaniu kilku kilometrów zorientowały się chyba, że nie mają specjalnego wyjścia i jednak muszą się wykazać. I trzeba przyznać, że już w połowie drogi do Nasielska ciągnęły bardzo ładnie. Mimo iż były już "napoczęte" poprzednią wycieczką. Niestety lewy blok puscił dzisiaj znowu dwa razy, noga machnęła gdzies w bok i staw skokowy znowu zaczął mi się dawać we znaki. Na szczęście mogłam dalej jechać, ale to jest dla mnie dosyć niepokojące. W dodatku na tym lewym pedale doszłam już do końca możliwości regulacji sprężyny, także w niedalekiej przyszłości czeka mnie wymiana bloków a i nie wiem czy i nie pedałów.
42 kilometry z haczykiem to niewle jak na sezon. Ale biorąc pod uwagę poprzedni dzień - to już robi się wieksze obciążenie, a jak dodamy niską temperaturę to jest jeszcze ciekawiej. Także jestem zadowolona z tego weekendu i praktycznie pewna, że takie trenowanie na pewno da jakieś dobre skutki w niedalekiej przyszłości :)