Pomiechówek i okolice

Poniedziałek, 12 listopada 2018 · dodano: 12.11.2018 | Komentarze 0

Pomiechówek - Nasielsk - Winnica - Gąsiorowo - Strzegocin - Nasielsk - Pomiechówek
CAD: 65

Temperatura jednak jakoś zmienia moją kadencję chyba na lepszą, bo dzisiaj mimo większego dystansu - jest ona większa. Spróbowałam dzisiaj podczepić trytytką pancerz i zarazem linką przerzutkową do tylnego druta podtrzymującego onegdaj błotnik tylny - jednak bez sukcesu, nie spowodowało to poprawy w działaniu samej przerzutki. Tak jak wcześniej coś szarpało tak nadal szarpie, chociaż chyba(?) uderzeń przerzutki o nic nie ma, ale pewności jednak nie mam. Mimo to jednak przejechałąm tyle ile mogłam - czyli swoje 62 kilometry. Nie za wiele ale cały czas czuję SMTP. I w zasadzie to nie wiem co mam z nim robić - ostatnio przeszkadza mu nawet jazda smrodem :]
A co do roweru - zastanawiam się czy te problemy z przerzucaniem biegów to aby nie kwestia kasety, ale różnic między wytarciem zębatek na niej nie ma praktycznie wcale w okolicach tego dośc newralgicznego 7 biegu :]