Do Leszna i z powrotem

Ożarów - Leszno
CAD: 67
Rower: Hurricane

Wiało potężnie z zachodu a potem z południowego zachodu. Mimo to zdecydowałam się na twarde podążanie do Leszna wiedząc, ze z powrotem będzie łatwiej. I tak też w sumie było. Osiągi w drodze na zachód oczywiście nie były najlepsze, momentami 18 a przeważnie 20 km/h chwilami 21-22. Ale ciągnęłam ile mogłam, starając się mieć tętno co najmniej 130. Po I wsparciu czekoladkami wzrosło (i dobrze) do >14x. I oto chodziło, nogi musiały się nauczyć pracować przy większym obciążeniu niż miały do tej pory. Jak cię chce lecieć to trzeba nauczyć się machać skrzydłami. Się chce wejść na lepsze wyniki to trzeba się napocić. Tak więc w drodze do Leszna nie patrzyłam na prędkość - ile na opór na pedałach, kadencję i czas. Czas z jaką nogi mają pracować przy takim wysiłku.
Droga powrotna była niby łatwiejsza - osiągać ile się da. Bo z wiatrem niby łatwiej. Co nie było do końca prawdą bo wiaterek zelżał. W dodatku nogi przyzwyczajone do mniejszej kadencji niechętnie ją zwiększały i ciągnęłam na 10 biegu mając 28-30 km/h. Niewiele, ale całkiem sporo jak na marzec i na wcześniejszy wysiłek jaki dostały.
Na koniec nie czułam sie mocno zmęczona, nie było mi zimno tak jak poprzednio tydzień temu tak więc uważam, że tym razem doszłam pod próg zmęczenia i wyczerpania, ale go (i dobrze) nie osiągnęłam. Będzie łatwiej się odbudować :)