Do Grodziska i z powrotem

Niedziela, 14 kwietnia 2019 · dodano: 14.04.2019 | Komentarze 0

Ożarów - Warszawa - Piastów - Pruszków - Nowa Wieś - Grodzisk - Błonie - Ożarów
CAD: 69
Rower: Hurricane

Jakoś nie miałam pomysłu gdzie jechać, myślałam o Lesznie lub Sochaczewie. Wybrałam jednak na starcie przeciwną stronę i tak dotarłam do Ursusa a potem wjechałam na Aleję Jerozolimskie docierając nimi do Piastowa i Pruszkowa. Początkowo do Warszawy miałam pod wiatr i jechało się średnio, ale potem do Piastowa i do Grodziska leciałam jak na skrzydłach. No prawie, bo po jakimś czasie power troszkę zmalał a kiedy wyjechałam w Błodniu i zaczęłam jechać do siebie z powrotem mając znowu wmordewind to okazalo się, że poweru w sumie to już nie ma. I jechało się już znacznie gorzej, także zaczęło robić mi się nieco chłodno. Jednak grzejące słoneczko i temperatura raptem 10^C i okolice to za mało na krótkie spodenki teszirt...
Kiedy wstałam z roweru pod swoim domem - poczułam co to znaczy być... popsutą. Przesadziłam trochę i to nie tyle co z nogami, ile z organizmem bo zużyłam wszelką moc nie tyle nawet co na samą jazdę ile na ogrzewanie. W sumie to moc jako-taka tam jest, ale za mało jej ciągle aby myśleć o Kaszebie. A Piękny Wschód to już tego no nie bardzo mi się widzi za te 2 tygodnie. Nawet 250km to będzie lekka przesada na taki stan rozwoju jaki mam obecnie.