Wycieczka 1-Majowa w Górach Świętokrzyskich

Środa, 1 maja 2019 · dodano: 01.05.2019 | Komentarze 0

Suchedniów - Wąchock - Starachowice - Suchedniów

Jako iż dzisiaj było Święto Pracy - popracowałam na rowerze.
I muszę przyznać, że poprzednia "wycieczka" na rowerze czyli maraton Piękny Wschód - baaardzo mi pomogła :)
Znacznie się zwiększyła wytrzymałość i siła, stać mnie na więcej w drodze. Troszkę brakuje jeszcze siły jako takiej, ale podjazdy pokonuję jak chcę. W zasadzie zaliczyłam dzisiaj wszystkie bez "pilnej konieczności zatrzymywania się i odpoczywania". Zatrzymywałam się tylko bo chciałam. :)
Wniosek jest prosty: Piękny Wschód rulez! :D
Co do roweru - wykonane przeze mnie "naprawy" w postaci wymiany przerzutki na Tourneya absolutnie nie pomogły a wręcz przeciwnie mocno zaszkodziły. Ze 2 razy zdarzyło się, że łańcuch po prostu zszedł poza zakres do widelca. W tym raz na podjeździe....... W związku z czym zara zpo powrocie dzisiaj zmieniłam na Altusa i ten wydaje się być działać zupełnie dobrze. Zwłaszcza jak go na chama odciągnęłam od obręczy aby o nią nie tarł na największej zębatce. (zapewne prostująć przerzutkę - jej wózek)