Łódź i okolice

Niedziela, 12 maja 2019 · dodano: 12.05.2019 | Komentarze 0

Łódź i okolice - krótki wyskok dookoła komina
AVG: nieznana
MAX: rzędu 35-40 km/h

Mój nowy nabytek :D
SWB, ASS, RWD, FULL - w skrócie. Jeździ zupełnie przyjemnie. W przeciwieństwie do FWD nie wymaga "fly by wire" ;) czyli w zasadzie jest stabilny i bardzo dobrze się go prowadzi. Nie jest nerwowy ani narowisty, dobrze trzyma kieurnek. Wysokość siedziska - 53cm. Napęd 2x9 Sora, koła z oponami Marathon Plus 1.75 x 406, hamulce mechaniczne tarczowe Shimano. Fotelik made in Polska rurkowo-materiałowy. Co ciekawe - rowerek daje się składać na pół po zdjęciu fotelika :D (!)
Wczoraj w sobotę go przetestowałam i mnie zaskoczył łatwością prowadzenia się, wspaniałymi osiągami czyli przyspieszeniem i szybkością. Zwłaszcza przyspieszeniem - kopnięcia w pedały nie idą w powietzre w damperze ale faktycznie w nabieranie i utrzymywanie prędkości.
Dzisiejsza przejażdżka - po raz kolejny dałam trochę popalić nogom, wykorzystując ile się da, aby przypomnieć nogom zakres sił jakie miały w 2013 roku. I rowerek faktycznie pozwala na wykorzystanie tej siły jaką mam ładnie oddając tą moc podczas jazdy jako odpowiednie cyferki na liczniku ;)