Wycieczka objazdowa przed zlotem

Sobota, 25 maja 2019 · dodano: 26.05.2019 | Komentarze 0

Spała i okolice

Tak jak już 2 tygodnie wcześniej, oblatywaliśmy dzisiaj traskę koło Spały. Miasteczko poznaliśmy już wcześniej więc wyjazd i przelot w interesujące nas miejsca nie był długi. I tym razem mogłam sprawdzić w akcji na tych samych trasach gdzie wcześniej pojawiłam się na FWD - swój nowy nabytek - Belugę. Dała sobie radę znakomicie, może chwilami nieco ciężej szła, ale jakoś nie odczuwałam tego za bardzo. Po prostu komfort jazdy jest zupełnie inny. Pełna amortyzacja robi swoje i na tym rowerze po prostu się kręci cały czas bez znaczenia po czym się jedzie. A z tym na FWD było baaardzo różnie. A czasami niekręcenie też miało minusy bo na większych wybojach niepracujący nawet łańcuch potrafi spadać z kółka napinajacego łańcuch powracający do przerzutki i aby go nałożyć ponownie, trzeba się zatrzymać. Beluga jak na razie nie wymaga takich zabiegów, wręcz jedyne co muszę przy niej porobić to jej czyszczenie. Jest na tyle dobrym rowerkiem i na tyle sprawnym i super zrobionym, że to aż przyjemność i zaszczyt czyścić ją po każdej jeździe :)
Po wyprawie udało się opuścić nieco kierownicę, dzięki czemu znacząco zwiększyło się moje pole widzenia do przodu - widzę bliższą nawierzchnię po której będę jechać. Pomogło też oczywiscie podpompowanie tylnego amortyzatorta, który wcześniej nieco za bardzo pode mną siadał.