Kościerzyna i okolice + testy roweru

Sobota, 1 czerwca 2019 · dodano: 01.06.2019 | Komentarze 0

Kościerzyna

Po pierwsze testy. Po wczorajszym byłam pewna, że przednie koło jest źle zaplecione, ale dzisiaj wyszło, że mam niedopięte koło przednie. Dziwne. Dlatego zapięłam i przejechałam się po Kościerzynie i niestety... Bije. Biło znaczy się. Powyżej 20 było już to czuć wyraźne bicie, a powyżej 25 km/h jazda robiła się dosyć nieprzyjemna a przede wszystkim - niestabilna. Także... Kółko wymieniłam na poprzednie, na które na szczęście udało mi się założyć oponkę Durano :) Czyli - te nowe koła w zasadzie mi nie były potrzebne... Cóż... Wolałam jednak mieć pewność, że węższe oponki wejdą, więć kupiłam i dałam do zaplecenia. Teraz pewnie sobie poleżą jako zapasowe albo co.
Poza tym:
- udało mi się wszystko z sakw z narzędzi, dętek etc etc upakować w sakiewce na bagażnikowej. Szok. Da się. Ile to miejsca się zwolniło, a ile ciężaru mniej :)
- nakleiłam taśmę izolacyjną na bagażnik w miejscach gdzie opierają się sakwy
- wydłużyłam taśmy sakw aby było łatwiej je zakładać
- dokręciłam jeszcze jeden koszyczek na bidon z prawej strony co daje mi możliwość posiadania pod ręką aż dwóch izotoników/bidonów :) Czyli ca 2h jazdy bez konieczności stawania
- pobawiłam się hamulcami - podregulowałam przód ale i tak coś tam jeszcze trze, zupełnie jakby jeden z klocków czasami się nie cofał.. Ach te mechaniki. jednak co hydraulik to hydraulik :]
Jutro na Kaszeberundzie jadę bez sakw nie licząc tej małej na bagażniczku. Będzie lekko i przyjemnie :) (nadzieja)

Aaa i rowerek po zmianie opon i po odciążeniu bardzo ładnie reaguje na kopnięcia w pedały. :)