Do pracy i z powrotem

Wtorek, 4 czerwca 2019 · dodano: 04.06.2019 | Komentarze 0

Ożarów - Warszawa

W zasadzie mogłabym sobie odpuścić i polecieć smrodem aby dać więcej czasu na regenerację nogom, ale miała być taka pogoda, że nie mogłabym sobie tego wybaczyć gdybym poleciała blachą. Nigdy.
Pogoda idealna - od rana krótkie spodenki i teszirt i się jedzie. Wmordewind więc prędkosć taka sobie, nogi też dawały znać, że są zmęczone po Kaszeberundzie tak więc nie przemęczałam ich. Ale z kolei też widziałam na niektórych podjazdach, że one są jakby prawie gotowe, ale nie do końca jeszcze.
Po południu. Wiadomo, że te pierwsze kilka kilometrów jest takich luźnych. Ale potem... Potem przywaliłam a nogi podchwyciły temat. Może i było z wiaterkiem, ale na DDRiP na Kleszczowej miałam spokojnie 30. A i reakcje nóg na "więcej!" były natychmiastowe. Ja po prostu przelatywałam między światłami cisnąć ile mogłam - i tyle ile chciałam. Jest zarówno wspaniała moc jak i kadencja. Do wyboru - do koloru.
Wniosek?
Żeby jeździć - trzeba jeździć. Samo się nie zrobi i nie stanie.