Do pracy i z powrotem

Środa, 19 czerwca 2019 · dodano: 19.06.2019 | Komentarze 0

Ożarów - Warszawa

Brak dokładnych danych z licznika, bo Sigma kabelkowa znowu miała jakieś problemy z połączeniem tak jak na końcu brevetu tak więc cóż... Zmuszona zostałam do kupna nowego licznika - tym razem bezprzewodowego. 89 złotych w Decathlonie BTWIN 500. NIe chciał działać na początku jakoś przy sklepie, nie wiadomo czemu, ale nagle zaczął jak ruszyłam w stronę ulicy. Stąd te dane - jazdy powrotnej do domu na ostatnich 16.5 km. Aha, licznik nie ma węższej opony niż 20" 1.5" więc ustawiłam tyle ile mogłam czyli właśnie te wartości.
[Liczę ~godzinę na dojazd z domu do pracy.]
Licznik - wykonany nawet nawet. Made in China oczywiście, ale działa prawidłowo chociaż momentami na trasie gubił się i pokazywał 0.0 prędkości. Moze to jakieś zakłócenia zwiazane z ruchem samochodów obok czy mijanymi zabudowaniami.
Co do kondycji po brevecie to lewa noga mocno narzeka w kolanie. A poza tym osiągi jakieś tam są, ale widzę że nogi jeszcze wymagają rekreacyjnego i regeneracyjnego mocno podejścia.
Ponadto Beluga dostała poduszeczkę na siedzenie i chyba dzięki temu jest lepiej z siedzeniem :)