Do pracy i z powrotem przez Konstancin Jeziorną, Sokołow, Komorów i Pruszków

Czwartek, 25 lipca 2019 · dodano: 25.07.2019 | Komentarze 0

Ożarów - Warszawa

Zacznę od licznika 16.12 sigmoszajsu który o dziwo sprawuje się dobrze i to zdecydowanie lepiej niż btwin 500, który potrafił na tym samym dystansie z domu do pracy zgubić mi koło kilometra dystansu. Oczywiście 16.12 ma pewien problem przy ruszaniu, kiedy włącza zliczanie po około 10-20 metrach no ale nie jest to jakimś szczególnym problemem.
Dzisiejsza trasa to tak jak poprzednie - przypadek. Tak mi się zachciało, tak pojechałam i tak sobie zrobiłam dłuższą wycieczkę po południowej stronie stolicy. Początkowo szło mi nieźle, ale kiedy wykręciłam na zachód i potem na pólnoc to przelotowa poszła oczywiście w dół. Ale i tak na swoich "punktach kontrolnych" wyciągnęłam zupełnie przyzwoite wartości: - w Pruszkowie nad WKD było 20 km/h a nad torami kolejowymi wyszło 18 km/h. Przyzwoicie - znacznie lepiej niż kilka lat temu. Oczywiście wiadukt nad A2 mnie rozwala potem a tym razem zjechałąm w dól nawet do 11 km/h no ale nie ma nic za darmo.
Zaczęłam w zasadzie od końca bo powinnam wspomnieć o początku, czyli drodze do pracy. No nie, nie była to najszybsza podróż jaką miałąm do pracy w ciągu ostatnich kilku tygodni na rowerze. I albo nadal odczuwam skutki sprzedtygodniowego zajechania mięśni albo wczorajszy spacer z psem jeszcze mi się odbijał. Na szczęście im dalej w las... no im dalej tym lepiej a pod wieczór po wyjechaniu z pracy było przyzwoicie.
Po dojechaniu do domu mogę powiedzieć, że ponownie zajechałam mięśnie, zwłaszcza też te przy kolanach mają mnie serdecznie dosyć.