Do pracy i z powrotem

Wtorek, 13 sierpnia 2019 · dodano: 13.08.2019 | Komentarze 0

Ożarów - Warszawa

Ponad i poza można by powiedzieć - i tak właściwie mogłabym określić moją kondycję. Mimo trzeciego dnia pod rząd, mimo rozpoczęcia cyklu od setki - moja wydolność wcale tak gwałtownie nie spadła. Owszem jest spadek ale mimo tego jednak daję radę robić podjazdy jak nigdy wcześniej tak szybko. Może i nei jest to poziom >20 km/h na Łopuszańskiej, ale te 16 km/h jednak jest. I co lepsze na szczycie wcale nie brakuje mi tchu, nie łapie zadychy i nie trzeba wołać do mnie eRki.
Wniosek jest prosty: spieprzyłam kolejny sezon za bardzo się pieszcząc z sobą i za bardzo obstawiając malutkie dystansiki do/z pracy i z powrotem, gdzie nawet po byle dwóch dniach robienia po te 38-40 kilometrów robiłam sobie dzień albo nawet dwa dni przerwy jakbym objechała co najmniej z 500km. Po co - do tej pory nie wiem.
Jutro dzień odpoczynku, ale nie dlatego że muszę odpocząć, tylko dlatego że chcę nabrać sił przed... Dłuższym dystansem. Nie piszę jakim bo nie chcę sobie zapeszać. Ale jest chęć :)