Spacerek na FWD

Sobota, 17 sierpnia 2019 · dodano: 17.08.2019 | Komentarze 0

Ożarów - Warszawa - Babice - Ożarów
Dane pochodzą częściowo ze Stray a częściowo z lottomatu. Lottomat dobrze zliczył drogę, a strava jak zwykle w swoim stylu zaczęła liczyć po kilku kilometrach. Dodatkowo strava liczy czas jazdy a lottomat liczy wszystko nie wiadomo po co i na co.

W sumie to miało być 30km ale też nie chciałam przesadzić. A wyniki są na tyle dobre mimo zmęczenia po wczorajszo-przedwczorajszym wyjeździe bo pojechałam wyjątkowo na FWD, który waży z 3/5 tego co Beluga.
Kiedy już wracałam, przed Babicami napatoczył mi się jakiś cierpiarzyk. Granatowy sedan, taxi na dachu z prawej strony a nie pośrodku. Obtrąbił mnie, ale po co i na co? Nie wiadomo. Zdenerwował mnie gnój. Gównojad sam by na rower nie wsiadł boneijuż ale innym nie da spokojnie pojeździć bo mu wjeżdżają na JEGO drogę.
Szkoda gadać, ale taksiarzyki to najgorsza część kierujących pojazdami na drogach. Nie ma nic gorszego. Nawet zawodowi kierowcy spod znaku wywrotki którym zawsze się spieszy i zawsze pędzą ile się tylko da - nawet oni wyprzedzają spokojniej i nie na chama.