Druga wycieczka na Turkusiku

Piątek, 27 września 2019 · dodano: 27.09.2019 | Komentarze 0

Ożarów i okolice
Dane już z sigmoszajsu

Dane z licznika sigmoszajs, licznik wreszcie zaczął działać i działa na pionowcu.
Średnia: nie przypominam sobie abym tyle wyciągnęła w tym roku na innym rowerze. Mimo iż tym razem leciałąm najpierw z wiatrem na zachód a potem na wschód pod wiatr... Poza tym pupa od razu zauważyła co ją czeka, ręce też nie chciały się ułożyć bo trochę im przeszkadzały latarki, ale w końcu jakoś dało się jechać i owe części ciała przestały pobolewać. Kolejny problem to cholerny "autofit" kask, który autofit może i ma... ale fabrycznie do momentu I zalożenia w sklepie. Potem zaczyna jeździć po głowie jak chce.
Zastanawiające są te osiągi. Ja naprawdę nie chciałam wydobywać z siebie maxa a jednak wyniki są znacząco wyższe niż na poziomkach. I to pomimo iż pionowca miałam ostatni raz przed kupnem pod sobą jakoś pod koniec lutego. Więc skąd takie dobre wyniki? Powinnam być słabiutka i mieć max 25-26 a nie 31-32... Nawet z wiatrem.