• Sprzęt Turkusik

Treningowo 9

Piątek, 25 października 2019 · dodano: 25.10.2019 | Komentarze 0

Ożarów - Święcice i okolice

Kiedy wracałam smrodem z pracy już przedzierałam się przez niezłą mgłę (notabene: większość kierowców doskonale NIE wie kiedy ma uzywać świateł przeciwmgłowych a kiedy nie...). Ale kiedy wyjechałam na rowerze to już musiałam prawie ciosać siekierą to co miałam przed sobą aby jechać do przodu i jeszcze cokolwiek widzieć ;) Widzialność momentami spadała tak do ~10 metrów. Naprawdę, nie przesadzam. Chwilami moja latarka (Sofirn S8T ustawiony na max) ledwo co przebijał się przez granicę mgły. I oczywiście po kilku kilometrach mgła zaczęła mi się skraplać na kurtce a potem i na kasku. Jednak muszę przyznać, że jechało się zupełnie przyjemnie mimo opadającego kasku na czoło (wnerwia mnie on już) i mimo tej wilgoci zbierającej się na jego daszku. Widoczność może nie najlepsza, ale przynajmniej smrody nie przelatywały obok mnie zbyt szybko i wyprzedzanie robiły bardzo kulturalnie. Inna sprawa, że dwie chińskie* tylne lampki robią robotę - jedna na tylnym widelcu z lewej strony, druga na kasku.

* "chińska" w tym przypadku jest określeniem bardzo dobrej mocy i jakości