• Sprzęt Turkusik

Treningowo

Środa, 13 listopada 2019 · dodano: 13.11.2019 | Komentarze 0

Ożarów i okolice
Dane ze srawy bo licznik sigmoszit nie działa przy badziewnych podróbkach solar stormów, które nie sprawdziły się jak do tej pory i zapewne je wymienię z powrotem na 2x Convoy.
Trening - interwałowo tak lekko i w zasadzie to nie mając danych o prędkości (padał deszcz i nie mogłam mieć smartfona na kierownicy) nie wiedziałam jakie mam osiagi a jakich nie mam. Tak czy inaczej max > 50 km/h jest niemożliwe. Zwłaszcza kiedy jechałam POD wiatr w stronę na wschód. GPS oszalał chyba. Jadąc na azchód mogę jeszcze zrozumieć chwilowy skok do wartości ~50 ale nie ponad.
Jeślic hodzi o rower... W niedzielę miałam wielką przyjemnosć przejechania się na prototypie SWB ASS 2x28" o wadze ~12kg. Świat i ludzie. Zapieprza sam. Także Triban chyba pójdzie na sprzedaż. Póki co jeszcze na nim pojeżdżę ale perspektyw to on przed sobą raczej nie ma. Pionowiec ma pewne zalety ale wygoda pupci jest istotniejsza na większych dystansach kiedy przekraczam 2h jazdy. W zasadzie to po 1.5h moja pupa już narzeka, a wczoraj to nawet po 40 minutach dawała znać o sobie.