• Sprzęt Turkusik

Treningowo

Niedziela, 17 listopada 2019 · dodano: 17.11.2019 | Komentarze 0

Ożarów - Leszno

Kolejny dzień bez roweru - ale na szczęście z rowerem. Buty po wtorkowej przeprawie już dawno wyschły, chęci się pojawiły na nowo i mogłam sobie pojeździć. Myślaąłm że będzie ciepło ale trochę się przeliczyłam. To co w drodze z wiatrem było w porządku czyli teszirt i długie spodnie, tak z powrotem pod silny wtwarzwiatr okazało się absolutnie niewystarczające i czułam chwilami że jest mi po prostu zimno w ramiona i przedramiona.
Nie pamiętam czy wspominałam o łańcuchu z gównolitu? No to przypominam - domyślnie instalowany łańcuch w Tribanie RC 500 jest co najwyżej z gumy i starcza na circa about 500km. Potem można go spokojnie zdjąć i wyrzucić. Aż dziw, że taki porządny sklep, oferując taki fajny rower instaluje w nim taki śmieć.

Tęsknię za poziomką. W poprzednią niedzielę miałam okazję przejechania się na 2x28 i to jest jednak cudo w porównaniu do jakiegokolwiek pionowca. Minimalnie cięższy o te 1-2kg ale ciągnie rewelacyjnie. I pupa nie boli i ręce... Cud miód i orzeszki :D