Tak jakby treningowo

Niedziela, 9 lutego 2020 · dodano: 09.02.2020 | Komentarze 1

Ożarów - Zaborów - Babice - Ożarów
Dane oczywiście ze srawy.

Po wczorajszej przejażdżce, dzisiaj przyszedł czas na nieco ostrzejsze podejście do tematu wycieczkowania na rowerze, w związku z czym przejechałam się nieco dalej chociaż po drodze kręciłam się przy szkole w Ołtarzewie aby popatrzeć na przyszłe miejsce startu i finiszu brevetu jaki jest tam organizowany przez Randonneurs Polska. Termin: 4 kwietnia 2020 roku, od 8:00 do 21:30.
Dzisiaj ponownie testowałam rower ale już mniej przyglądając się temu jak mi się na nim jedzie, a bardziej skupiając się na swoich osiągach, które niestety nie są ciągle jeszcze w normie. Na szczęście na prostej i płaskiej byłam w stanie dokręcić ciuteńkę szybciej niż wczoraj więc jestem nawet nieco bardziej zadowolona niż wczoraj.
W tym roku plan trenowania mam nieco inny niż rok temu, nie opieram się już głownie na przerwach ale będę ciągnęła tak jak robiłam kilka lat temu, kiedy nie miałam smroda i jeździłam wyłącznie rowerem.

Makenzen
| 22:43 wtorek, 11 lutego 2020 | linkuj A ja wczoraj się wywaliłam na swoim Niebieściuchu... Czyli przeprowadziłam już całościowe testy nowego nabytku ;)
A dziś mi się przytrafiła mała awaryjka. Jak wracałam z roboty, nagle zablokował mi się łańcuch. Okazało się, że jakimś dziwnym trafem zsunął się z tylnej zębatki, tak jakby niedokładnie przeskoczył przy zmianie biegu, chociaż biegów nie zmieniałam. Ale udało mi się samodzielnie rozwiązać problem i nie musiałam dymać piechotą :-)