Tak jakby treningowo

Niedziela, 16 lutego 2020 · dodano: 16.02.2020 | Komentarze 0

Ożarów - Pruszków - - Komorów - Pruszków - Ożarów

Tym razem dane są z licznika, świeżo co kupionego i zamontowanego sigmoszajs 14.16. I nawet zaczął działać zaraz po zalożeniu, bez koniecznosci bawienia się magnesikami, czujniczkami itp. Ale to pewnie dlatego, że to liczniczek przewodowy. To coś, zwane srawą równiez było włączone, ale już widzę że dane są jakby nieco rozjechane. Minimalnie mniejszy dystans i minimalnie mniejsza predkość średnia, ale za to prędkość maksymalna 69 km/h. Pytam się: gdzie? I wiem, że odpowiedzi się nie doczekam, bo Blue jeszcze takich prędkości pode mną nie rozwijał.
Z licznikiem jedzie się lepiej. Więcej widać, więcej jakby się dostrzega, nie ma zastanawiania się z jaką prędkością jadę i ile kilometrów już za mną. Tak więc licznik to spore ułatwienie bo można się skupić na drodze i na słuchanych jutubach. Tyle o sprawach licznikowy, a jeżeli chodzi o kwestię samej jazdy to pierwsze dziesieć kilometrów jak nie nieco więcej to była rozgrzewka a potem już ciągnęłam nieco jakby żwawiej. Cóż - większa temperatura to i lepsze warunki do jazdy.
Blue sprawuje się świetnie, chociaż przyzwyczajam się ciągle do jego reagowania na różne nawierzchnie, wyrwy i takie tam. Moje nogi też się uczą jeżdżenia w nowym sezonie i nawet teraz po tych 30km trochę narzekają jednak po schodach mogę jako-tako chodzić ;)