Tak jakby treningowo

Środa, 19 lutego 2020 · dodano: 19.02.2020 | Komentarze 0

Ożarów - Pruszków
Jak zwykle dane między licznikiem a srawą się rozjeżdżają no ale widocznie tak być musi.
Dzisiejszy trening miał być nieco dłuższy, liczyłam po cichu na przebicie 40km, niestety zadzwonił do mnie pewien człowiek którego no nie mogłam spławić i zmuszona byłam zatrzymać sią i rozmawiać. Przez to straciłam 17 minut, zmarzłam czyli musiałam na nowo się rozgrzewać.
Dzisiaj miałam wielką przyjemność sprawdzić w boju swoje nowe buciki Shitmano MT700 i egzamin zdały chociaż moim stopom znowu się coś nie podobało ale je akurat tym razem olałam. Boli nie boli, potrenować trzeba.
Kondycja - coś się jakby pojawiło. Jest trochę lepiej z osiąganiem pewnych prędkości, nawet byłam w stanie ciągnąć pod wiatr mając te 24-25 km/h więc coś tam się dzieje. Do przelotowej 30 jeszcze mi nieco brakuje, to będzie dłuższa walka o to ale już wiem jak ja toczyć i w dodatku mam czym - Blue. Troszeczkę poćwiczyłam króciutkie interwały, przyspieszenia, podjazdy na które się coraz lepiej wdrapuję.
Blue sprawdza się całkiem całkiem. Bardzo ładnie reaguje na dodawanie gazu dzieki swojej niziutkiej wadze. Niestety brakuje mi tam 2 biegu, który niestety przeskakuje a i muszę w końcu wyznać, że ma niekiedy jakby tendencję do drgania kierownica i nie wiem skąd się to bierze. Coś jakby drgania Shimmy, ale nie wiem jeszcze gdzie tkwi przyczyna ich powstawania.