Dookoła komina treningowo

Czwartek, 20 lutego 2020 · dodano: 20.02.2020 | Komentarze 0

Ożarów i okolice

Wczoraj było zdecydowanie cieplej i lepiej mi się jechało w porównaniu do tego co miałam dzisiaj. Ponadto po wczorajszej jeździe również widziała pewne objawy zmęczenia więc nie wysilałam się i wręcz nie starałam się wychodzić poza S2 nie mówiąc o interwałach. Szajbajk by to może nazwał szarą strefą, ale moim zdaniem to była normalna wycieczka mająca na celu dowalenie jeszcze trochę do kotła, co by Organizm przebudował mięśnie jeszcze bardziej. Tryb treningowy trening-wolne-trening-wolne jest moim zdaniem mało skuteczny w porównaniu do tego co przechodziłam w 2013 roku, kiedy byłam w stanie pokonywać duże odcinki do/z pracy i to naprawdę w rekordowych czasach. I właśnie do takiego stanu obecnie dążę.
Rower - udało mi się doregulować przerzutkę z tyłu. Tak, to było schodzenie z 2 biegu ale nie w dół tylko w górę, tzn z powrotem na 1 czyli największą zębatkę. 1/4 obrotu baryłeczką i sprawa unormowana, biegi wchodzą jak nalezy a ja nie obawiam się zrzucać i wrzucać na 2 bieg. :)
Odnośnie drgań - to jest chyba efekt mojego rytmu kręcenia, kiedy daję z siebie za dużo przy zbyt małej kadencji co wpływa na powstawanie drgań. Ciekawe czy to może mieć związek z geometrią ramy, a dokładniej jej długością? Co jak co, ale między osiami kół jest tylko 100cm :)
27km to mało, ale niska temperatura niestety robi swoje i nie pozwala na dłuższe jazdy bez dodatkowego zaopatrywania w jakieś węgle czy coś, czego staram się jednak unikać. Nie mogę się doczekać wiosny i stałych temperatur powyżej 10^C :D

P.S. Patrzę na srawę aby sprawdzić przewyższenie jakie pokonałam i widzę trasę na mapie i albo latalam helikopterem nad polami albo się teleportowałam... :D