Dogrywka

Niedziela, 23 lutego 2020 · dodano: 23.02.2020 | Komentarze 0

Ożarów - Święcice - Ożarów

Dogrywka po wczorajszych zmaganiach. Pierwsze kilometry na Ołtarzewie dokręciłam sprawdzając możliwości parkingowe przy Szkole, która się tam znajduje opodal seminarium i okazuje się że są one nawet znacznie większe jesli brać pod uwagę okoliczne uliczki oraz najbliższe miejsca obok cmentarza tam położonego. Spod szkoły wyjechałam na DK92 i stamtąd pojechałam do Świecic gdzie pokręciłam się nieco robiąc niechcący kółeczko i wróciłam Sochaczewską do siebie. Nieco ponad godzina, bez szczególnego napinania się a tylko trochę ruchu aby przypomniec nogom, że to nie koniec zmagań z rowerem a dopiero początek. Trochę mi przeszkadzał wiatr wiejący z zachodu i z południowego zachodu ale nie było takźle jak wczoraj przy Al. Katowickiej. Chociaż chłodniej niż wczoraj - raptem 7.6^C wg termometru w liczniku. A propos sigmoszajsu 14.16 - żeby 2-3 tygodnie po zmianie bakterii liczniczek upominał się że ma "Low battery"? No chyba sobie ktoś w kulki gra z tej całej firemki sigmowej.
Nie mogę się doczekać cieplejszych dni i możliwosci pokręcenia tak do setki albo i więcej.
Przy okazji pozdrawiam gorąco kolarza który wyprzedził mnie na Sochaczewskiej opodal Hali Widowiskowej. Pędził zupełnie jak ja w środku sezonu, spokojnie miał te 27-29 km/h kiedy ja ciągnęłam ledwo co 24-25.