Treningowo

Czwartek, 12 marca 2020 · dodano: 12.03.2020 | Komentarze 0

Ożarów - Borzęcin - Babice - Truskaw - Mościska - Babice - Ożarów

Dzisiaj sobie dowaliłam i to naprawdę dosyć mocno, czuję to w nogach które o dziwo jeszcze jako tako chodzą i mnie noszą. Początkowo miało być coś niecoś ponad 20, potem 30, potem jeszcze kilka... No i wyszło >60 i bardzo dobrze. Połowa była przejechana pod wiatr i to taki ze z trudem byłam w stanie utrzymać coś koło 20, schodząc często do 16-17. Nogi już coś umieją, jest jakaś wytrzymałość jednak nie ma jej zbyt wiele i setki w takich warunkach jak dzisiejsze bym chyba nie pokonała w zbyt dobrym czasie.
Rower spisuje się swietnie chociaż zsiadanie z niego jest dla mnie pewnym wyzwaniem i ciągle się tego jeszcze uczę. Wysokość robi swoje. Z prowadzeniem jego jest już lepiej, jednak to jest Ubar i tu panują inne zależności niż przy zwyczajnym chomiku czy USS. Rower z takim Ubarem jak ten prowadzi się chyba jak niestabilny samolot. Który próbuje sam sie sterować. Tu głowa musi nauczyć się czegoś takiego jak w samolotach Fly By Wire. Mogłoby się wydawać że różnica w sterowaniu niewielka - ale tak nie jest bo o ile w zwyczajnym chomiku czu USS się steruje kręcąc kierownicą, to w Ubarze dochodzi jeszcze możliwość... pochylania kierownicy na bok. A że opona to nie walec ale torus w związku z czym z czym przechylenie jest dość proste a i zmiana środka ciężkości powoduje konieczność odpowiedniego skontrowania.
Czy to znaczy że Ubar jest gorszy? Absolutnie nie. Jest inny. Ma pewne ograniczenia ale jeśli chodzi o stabilność podczas normalnej jazdy na wprost i wygodę położenia rąk - po prostu wymiata.
BlUbar dzisiaj dał mi duzo saysfakcji, ten rowerek naprawdę czuć, pięknie reaguje na kopnięcia w pedały i nawet ciutkę wyżej położony suport względem siedzenia fotelika nie wpływa na pokonywanie podjazdów.