Tak jakby treningowo ze strasznym wiatrem II

Niedziela, 15 marca 2020 · dodano: 15.03.2020 | Komentarze 0

Ożarów - Błonie - Piorunów - Błonie - Ożarów

Ponownie mocny, zimny i krecący strasznie wiatr z południowego zachodu i południowego wschodu. Niby słoneczko świeci, niby chce się z samochodu wyskakiwać od razu na rower, a po drodze w trasie okazuje się że [zimno] niesamowicie. Teoretycznie na termometrach 5^C, a odczuwalne 0. Przynajmniej jak dla mnie.
Po zmianie kierownicy BlUbar nie ma już żadnych drgań, troszkę ciężko jest jeszcze z ruszaniem bo mózg uczy się na nowo pewnych zachowań i ciutkę innej kontroli stabilizacji, ale wszystko idzie w dobrym kierunku. Czyli również i kondycja powolutku się podnosi chociaż jeszcze trochę brakuje do pełnych możliwości jakie powinnam mieć, ale tez i warunki pogodowe nie pozwalają na zbyt wiele. Przy tych 5^C niby chłodu w nogach nie czuć, ale mięśnie potrzebują tych 7-10km na rozgrzanie się i rozpoczęcie sensownej pracy.
A tak w ogóle to w zamierzeniach był nawet i Sochaczew ale niestety w takiej mroźni to się średnio jeździ.

Pozdrowienia:
- dla wszystkich kierowczyków udających kierowców zawodowych, co to wyprzedzają na mniej niż metr z olbrzymią różnicą prędkości, byleby zmieścić się tuż przy wysepce. Oby wam wszystkie opony naczepy strzeliły jednocześnie i żebyście musieli je zmieniać własnoręcznie gołymi łapskami przy minus dwudziestu. Serdecznie wam tego życzę.
- obsługę stacji bipi za Piorunowem, która w ramach walki z koronawirusem goni ludzi ze stacji, którzy chcieliby coś zjeść w środku w cieple, ogrzewając się te kilka minut. Żeby was zamknęli w mroźni na pół godziny...

Serdecznie pozdrawiam trenujących szoszonów, zwłaszcza tych którzy potrafią lekko unieść rękę znad kierownicy :)
Oby Wam sztyca podsiodłowa była mniej ostra i mniej się wbijała, a siodełka szersze i wygodniejsze ;)))