Wycieczka do Leszna

Wtorek, 24 marca 2020 · dodano: 24.03.2020 | Komentarze 0

Ożarów - Leszno

Długo się zastanawiałam czy jechać i kombinowałam czy dzisiaj czy jutro a może pojutrze. Ale tak długich przerw jak 3 dni robić nie mogę. Nogi mają pracować i to możliwie często ale z możliwością regeneracji. Tak więc po sprawdzeniu prognozy pogody wybrałam dzień dzisiejszy i czwartek na treningi mimo iż dzisja pogoda średnio sprzyjała mimo słońca. W słońcu jako tako ciepło, ale temperatura odczuwalna przez zimne powiewy wiatru dosyć niska.
Trasa - przypadkowa. Pojechałam na północ, potem na zachód i na wschód i kiedy wiedziałam jak wieje i skąd - pojechałam wyjątkowo z wiatrem. Trzeba sobie ułatwiać raz na jakiś czas życie :)
Dojeżdżając do Leszna wiedziałam ze jak zacznę zaraz wracać to będę mieć może z 40km czyli skoro już się tak mocno oddalam od domu to może warto by dokręcić coś jeszcze. I wtedy przyszedł mi pomysł zajrzenia na parking przy Kampinosie - ot aby zobaczyć ile samochodów tam stoi bo podobno jakieś tłumy ludzi. W ten sposób dobiłam do 2x kilometrów i obejrzałam jak wygląda ten parking. Z 10 samochodów a ludzi praktycznie nic. I o co tyle szumu?
Wracając przez moment zastanawiałam się czy mi starczy węgli i niestety myślałam że mam gdzieś rezerwowego snickersa ale okazało się że go nie ma więc wskoczyłam do stacji po drodze na hot doga. Stacja co prawda niby otwarta ale zamknięta - czyli otwarte okienko. I hot doga nawet mieli :)
Kondycha - coś tam jest. Pod wiatr z powrotem momentami mi szło nieźle i tylko na niewielkich podjazdach z 22 zjeżdżałam do 20. Ale to nie wyścigi, to tylko wycieczka, tu złotych kaleson nikt nie daje.
W czwartek ma być nieco cieplej, a w sobotę jeszzce cieplej więc może wreszcie zaraz nadejdzie tak długo wyczekiwana przeze mnie wiosna :D