Dobitka

Niedziela, 29 marca 2020 · dodano: 29.03.2020 | Komentarze 0

Ożarów i okolice

Dopiero po wczorajszym wpisie odczułam mocniej kolano i to nie prawe a lewe. Bolało koło rzepki nie za bardzo chciało przestać. Dzisiaj rano znowu dawało się we znaki w związku z czym wiedząc doskonale że najgorsze jest zastanie, zdecydowałam się na dobitkę po wczorajszym. Początkowo miało być cos koło 5-10 kilometrów, ale co to za jazda, po co tyle ubierania się i szykowania na 20 minut jazdy? Nonsens. Wydłużyłam wiec wycieczkę do 20 a że ciągle było mi mało i bardzo dobrze mi się jechało mimo silnego wiatru, jechałąm przed siebie aż miałam dosyć. Czyli wiatr ochłodził mnie do tego stopnia że zrobiło się "tak sobie", zaczęłam odczuwać zimno mocniej, kurteczka stała się za cienka i oczywiście kolana też nie lubią zimna. Tak więc po zatoczeniu kółka za Myszczynem skręciłam na Świecice i na rondzie w Pilaszkowie skierowałem się do domu.
Ogólnie nie było źle, miło się jechało, rowerek jeździ bardzo fajnie i przyjemnie.
Po powrocie stwierdzam ze kolano nie boli czyli się dobrze "nasmarowało" i mimo dodatkowego zmęczenia działa jak powinno. Chyba.