Treningowo

Środa, 1 kwietnia 2020 · dodano: 01.04.2020 | Komentarze 0

Ożarów - pod Truskaw

Dawno nie widziałam tak dobrej średniej a ta dziejsza to w ogóle jakaś rekordowa... (tu czas na rechot szoszonów, byleby tylko się nie zadławili ;) ). Mimo wiatru nieco powalczyłam, pokręciłam ile mogłam starając sie trzymać sensowną kadencję i nie rozwalać dalej kolan zwłaszcza w takim okresie kiedy dookoła panuje panika związana z bakcylem. Na tyle ile mogłam pocisnęłam, ale też bez nadmiernego siłowania.
Są efekty poprzednich treningów i odpoczywania po nich, nogi dają sobie radę z obciążeniami jakie wcześniej pokonywały na max, teraz nie wykorzystując już aż tyle swojej mocy. Zapewne dzisiaj ten przyrost byłby bardziej widoczny gdyby nie okropny wiatr z zachodu ale nie było źle, bo trening zrobił swoje i zwiększyła się wytrzymałość. Warto też czasem puścić sobie jakąś muzykę i nie myśleć o pierdołach, a zwłaszcza kolejnych filmikach o bakcylu, gospodarce, panice, giełdach, walutach etc etc.