Treningowo

Niedziela, 5 kwietnia 2020 · dodano: 05.04.2020 | Komentarze 0

Ożarów - Kampinos

Obostrzenai nadal obowiązują tka jak obowiązywały wcześniej. Ale coś do licha robić trzeba. Nie można siedzieć w domu przed tv/komputerem/konsolą 16 godzin na dobę bo dostanie się pie**olca. Nic dziwnego zatem, że ludzie - i ja również - wychodzą na świeże powietrze aby się przejść, dotlenić i odmóżdżyć po tygodniu ciężkiej pracy.
Rozumiem, że nasza koppana właca chce dobrze - przede wszystkim dla siebie - dla nas, ale nie tędy droga. Nie można tworzyć nowych ustaw, rozporządzeń w dodatku niezgodnych z prawem już istniejącym zamiast uczciwego informowania obywateli o co chodzi, skąd takie zakazy, jak one sie maja do rzeczywistości i jak dalej żyć.
Na zdrową logikę - kto bardziej zaszkodzi:
- babka z dzieciorem idąca z mężem po chodniku na spacerze
- biegaczka biegnąca w masce i rękawiczkach po lesie, samotnie
- tłum ludzi spotykający się w sklepie
- para z dzieckiem jadąca samochodem
- rowerzystka jadąca samotnie drogą między polami po wsi
- czy rodzinka ~5 osób jadąca rowerkami
- 10 meneli pod sklepem spożywczym spożywająca wiadomo jakie trunki
- kolejne obrady Sejmu, czyli 460 posłów w jednej sali + 100 w senacie?
- 20 policjantów w komisariacie/na komendzie

Oby rzonconcy sami sobie umieli odpowiedzieć na to pytanie chociaż biorąc pod uwagę ich działania jakie wykonali do tej pory to nie wróżę im sukcesów. Ich operacje są w zasadzie pozbawione sensu, jakiejkolwiek logiki, porządku i niezgodne z Konstytucją którą przecież każdy z nich miał przestrzegać.

A odnośnie kondycji to napiszę ze coś jest, coś tam się dzieje w dobrym kierunku. Nie jest jeszcze za cudownie, ale da się jeździć :) Temperatura już taka wiosenna, mało ludzi w smrodach na drogach więc przyjemnie się jeździ, bez tłoku. Żeby tylko już tak nie wiało chłodem ze wschodu i żeby zaczęła się już ta prawdziwa wiosna,. a nie przedwiośnie.