Lato lato, lato wszędzie! ;)

Środa, 8 kwietnia 2020 · dodano: 08.04.2020 | Komentarze 0

Ożarów - Pilaszków - Leszno - Pilaszków - Ożarów

Lato. Po prostu żar zaczyna się lać z nieba a przynajmniej tak się wydaje jak się daje z siebie 110% na rowerze. Dzisiaj miało być trochę inaczej niż poprzednio bo zaplanowałam sobie wzmocnienie treningów o ile warunki na to pozwolą. (bakcyle)
Warunki pogodowe super, wreszcie krótkie spodenki i brak konieczności ubierania się "po zimowemu" :)
Ostatnimi razy kręciłam dość mocno, na wyższych strefach a teraz postanowiłam pokręcić interwałowo i tak właśnie zrobiłam po minięciu 12 kilometra aż do drogi idącej z Błonia do Leszna czyli DW579. Na tej drodze uspokoiłam nieco rytm i po wyjechaniu z Leszna pokręciłam jeszcze trochę mocniej z przerwami aby nogi nauczyły się szybkiego przyspieszania do przelotowej. Czyli już takie mniejsze interwały jakby. A potem już standardowo do domu.
Prędkość przelotowa - od 26 do 31. I to niezaleznie czy jadąc na zachód czy na wschód - po tej samej drodze. Czyli jest ciekawie. (szoszoni: czas na rechot, tylko nie udławcie się ze śmiechu niczym ;D)
Przydałoby się walnąć teraz jakąś setkę.