Do Grodziska i z powrotem

Czwartek, 23 kwietnia 2020 · dodano: 23.04.2020 | Komentarze 0

Ożarów - Pruszków - Milanówek - Grodzisk Mazowiecki - Błonie - Ożarów

Średnia do Grodziska po 27km była nieco wyższa i wynosiła nawet 26.52 km/h. Niestety potem już czułem troszeczkę zmęczenie i jechałam pod wiatr więc i chwilami wyniki były nieco słabsze, ale tam gdzie mogłam to kopałam ile wlezie.
Jestem zadowolona. Wreszcie czuję power, wreszcie mam depnięcie i przelotową jaką powinnam mieć zawsze w drodze do/z pracy, a nawet rok temu jej nie miałam i tłumaczyłam sobie to sama nie wiem czym. A tak naprawdę to się oszczędzałam w obawie że się przesilę czy coś takiego. Oczywiste błędne myślenie no ale wtedy były takie czasy.
Dzisiaj jest inaczej, dzisiaj prę do przodu chwilami jak maszyna i to mimo iż to dopiero początek. Potem widzę takie wyniki:
- Duchnice A2 25-26 km/h
- Pruszków PKP 23 km/h
^^ ale to się "nie liczy" bo to w sumie z górki były 2 podjazdy ;)
Potem jeszcze w Milanówku 2x ten sam podjazd bo myślałam że to już Grodzisk a to dopiero Milanówek był i musiałam się wrócić - 2x 23 km/h.Także w Grodzisku mimo iż pod wiatr było powyżej 20 tak więc siły troszkę już jest.
Tylko na swojej uliczce nie mogę jakoś uzyskać więcej jak 35. Muszę potestować pewne inne ustawienia biegów, bo może ładuję za dużo kadencji i powinnam pojechać na mniejszej kosztem większej mocy? No jakiś krok do przodu muszę wykonać.