Nie zawsze jest lekko

Sobota, 25 kwietnia 2020 · dodano: 25.04.2020 | Komentarze 0

Ożarów - Pilaszków

Nie zawsze jest lekko i przyjemnie. Nie zawsze świeci słoneczko a wiatr nie dmucha albo dmucha tylko z tyłu. Czasami jest tak jak dzisiaj, że wychodzi się i od początku jedzie pod ostry zimny wiatr. Za oknem termometr pokazywał 16 stopni, ale okno od południa, osłonięte od wiatru z północnego zachodu. Niby więc ciepło ale jednak absolutnie wcale nie. Osiągi "takie sobie" napisać to i tak za mało. Kto to widział aby mieć przelotową 19-20 km/h ;/ No ale tak było i to nie raz w marcu czy w lutym to i teraz pod koniec kwietnia też się mogą zdarzyć takie mroźne watry. "Kwiecień plecień co przeplata trochę zimy trochę lata" - kojarzy ktoś? ;)
Oczywiście jadąc z powrotem miałam już wiatr w plecy i było znacznie łatwiej to i średnią troszkę podratowałam. Ale to nie tak miało być, liczyłam na lepszą pogodę. I w sumie dobrze, że troszkę dłużej pospałam bo zaplanowana wycieczka do Pomiechówka jakby doszła do skutku to na pewno nie byłaby miła i mile potem wspominana :]