Trzecia - czwarta wycieczka zlotowa

Sobota, 27 czerwca 2020 · dodano: 28.06.2020 | Komentarze 0

Grodziec i okolice (również okolice Bolesławca)

Moja trzecia wycieczka zlotowa - ale zlotowa czwarta. Wczorajszy dzień był dla mnie i nóg czasem odpoczynku po dwóch pierwszych wyjazdach, i dopiero dzisiaj zaplanowałam kolejne torturowanie nóg. Oczywiście chodziło o regenerację która zadziałała. Są osoby które się dziwią że nie jeżdżę codziennie ale nieco rzadziej ale mnie chodzi aktualnie o zbudowanie mocy wyjściowej, pozwalającej na osiągi w ciągu określonego krótkiego czasu a nie do ciągnięcia ileś godzin bez przerwy i kolejnego i jeszcze kolejnego dnia to samo. Dla mnie to nie ma sensu bo moje nogi nie miałyby czasu na zregenerowanie się, a ponadto mogłoby dojść do jakiegoś przetrenowania na czym mi aktualnie najmniej zależy. Ci którzy się dziwią na wyższe obroty prawie nie wchodzą, nie przekraczają S1-S2 więc nie wiedzą za bardzo ile bólu kosztuje S4 i jak się kończy S4 i zaczyna S5. Jak się dyszy, jaki zmęczenie ogarnia mięśnie i człowieka, jak boli brak powietrza w płucach. Jeździć kilka dni pod rząd w S1-S2 to każdy umie. Ale zmusić się do cięższej pracy wcale nie jest tak łatwo. To oznacza ból, a człowiek jest tak zbudowany że stara się aby go nie bolało.
A propos osiągów - nie jest źle, nogi podają, dochodzę do swojej przelotowej tak jak chciałam czyli mogę chyba powiedzieć że nadrobiłam stracone miesiące z poprzednich lat. Chwilami na liczniku pojawiała się nawet i 4 z przodu ale to przy okazji niewielkich zjazdów ktore mi ułatwiały rozpędzanie się.