Spalanie

Niedziela, 16 sierpnia 2020 · dodano: 16.08.2020 | Komentarze 0

Ożarów - Sochaczew

Tak jak poprzednie wyjazdy tak i ten spalający co się da. Przed wyjazdem nabrałam nieco świeżych jutubów "do obejrzenia" i kilka nawet przesłuchałam w drodze do Sochaczewa. Jednak w drodze powrotnej postawiłam na "cokolwiek" i tak wybór palca trafił na A State Of Trance 260. Stary ale dobry Trance, momentami mocniejszy ale idealny na mocniejsze uderzenie w pedały mimo bólu.
Ból - stóp. Znowu. To właśnie one hamują moją moc na rowerze i bez usunięcia tego bólu się nie obejdę. Wkładki z Decathlona nadają się do... tego aby tam dalej w tym sklepie wisiały i straszyły. Bo jeżeli nawet an koniec mogę depnąć po króciutkiej przerwie dla stóp to znaczy że to wcale nie jest kwestia zmęczenia mięśni ale właśnie tego bólu.
Osiągi - ciekawe, podobają mi się. I co ciekawe mimo iż wracając miałam lekko pod wiatr (4-5 kts  wg Windy) to i tak przelotowa 27-28 czyli nie tak źle. Zobaczymy jak mi pójdzie na pagórkach w Czechach, mam wielką nadzieję nie poddawać się i pociągnąć ile się da.