Spalanie

Czwartek, 22 października 2020 · dodano: 23.10.2020 | Komentarze 0

Ożarów - Błonie - Leszno - Ożarów

W końcu udało mi się wyrwać i wyjechałam sobie - przed siebie. byleby do przodu, byleby pokręcić pedałami i utrzymać organizm w dobrym stanie.
Wracajać spotkałam Kretyna Miesiąca. Wyjechał zza zakrętu i wielki Hrabia wywala długimi bo mu mocne światła rowerzystki przeszkadzają. Wqrwiłam się, wyjechałam na środek jezdni, a potem an jego stronę. Grzecznie zwolnił, zatrzymał się... A ponieważ znowu walił długimi wiec mijając pokazałam mu wielkość tego co mu pewnie zanika. Wielki Hrabia... Jak kierowczyki mają ustawione światła w niebo, albo w ziemię lub co najgorsze oślepiają wszystkich jak leci = wszystko w porządku! Tak ma być! Ale jak rowerzystka sobie ustawi 2x Convoy S2+ to już wielka katastrofa i zniewaga :D
Wnerwia mnie ta hipokryzja. Wnerwia mnie, że te barany i jełopy nie potrafią ustawić śœiateł czy zmienić żarówki w światłach mijania. "A ty?!" A mnie jak się przepaliła to będąc w pracy w godzinę załatwiłam wymianę OBU żarówek z przodu na nowe. Więc skoro JA mogłam to te wszystkie kierowniczki tym bardziej!